22 april 2008

Prickig tisdag

Idag är det prickigt som gäller. Att hitta prickar att fota var inte så lätt visade det sig, är inte så värst prickig av mig kom jag fram till... De andra mönstren är betydligt lättare att hitta här hemma. Men lite prickar lyckades jag i alla fall hitta! Efter mååånga om och men, det var problem med bildöverföringen, så fick jag äntligen in mina prickar. Så varsågoda!

Present från Blossom, en av mina favoritaffärer


Gosig filt


Detalj från hallmattan


Detalj från en plåtburk



Hängbegonia




Länk till Ellas inspiration.

10 kommentarer:

Living by Milla sa...

Vilket prickigt inlägg !:) Vad kul med temavecka !

Ha det gott !
kram Camilla

Anonym sa...

Roliga prickiga bidrag! Vi ses imorgon! Kram Karin

Kamomilla sa...

Jag undrar om jag alls skulle hitta några prickar i vårt hem...
*funderar*

Skogsdoft & havsbris sa...

Skönt att det gick att få in bilderna till sist, hann bli orolig att det skulle bli en prickfri dag för min del...

En liten AnCa sa...

Ja idag var de svåra att hitta prickarna men jag lovar att i morgon ser vi dem nog överallt, men det är ju så dags då ;o)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ÅÅ massa fina prickar ju!!!

Ha det så fint i vår solen!!
Kramar från en kul "prick"
♥ Millan♥

Lenas pysselgrop sa...

DEt här är ju en jättekul idé, med temavecka!
Va fina blommans blad är!
Jag är en prickälskare!

Lilla Blanka sa...

Hej!
Åh vilket härligt prick-tema du har fått fram!
Jättefint!
Kram
mia

alegni sa...

du hittade ju en hel massa prickar till slut. hos oss är det ytterst begränsat med prickar, fast jag tycker det är ett riktigt piggt mönster som omväxling till allt randigt o rutigt!

Skogshörnan sa...

De var rent ut bedrövligt innan vi fick in bilderna i går. Jag blev nästan arg! ;)