04 juli 2011

På bröllopsdagen

Idag är det 2 år sen vi sa ja till varandra. Två år som har gått väldigt fort, ändå känns det som en halv evighet sedan. Och det var definitivt det bästa vi gjort. Att få höra ihop på riktigt. Att det är vi för resten av livet. Nu sitter vi i hamnen i Åbo och väntar och ikväll firar vi bröllopsdagen på böljan den blå. Imorgon går färden sedan till Öland där vi ska vara en lång skön vecka. Det kommer säkert att bli en fin vecka och det är mycket vi planerat att se och göra. Och så kan jag knappt vänta tills jag får ge mig ut i den svenska loppisdjungeln! ;) Kanske hörs vi under resan, kanske inte… Önskar er hur som helst en fin julivecka, var ni än befinner er!

Silja Europa

9 kommentarer:

Ullis sa...

Grattis på bröllopsdagen & trevlig resa!

RockMom sa...

Grattis och trevlig resa!
Ni gifte er exakt en vecka innan oss då..Vi har 2 årig bröllopsdag nästa helg :)

Louise sa...

Grattis på bröllopsdagen!! Hoppas ni får en finfin resa!!

Kamomilla sa...

Ha det riktigt gott! Och grattis på er viktiga dag!

En vacker vardag sa...

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas att ni får en underbar vecka på Öland!

Moster och jag sa...

Grattis på er bröllopsdag och en riktigt härlig resa till Öland.
Hoppas ni hittar många fynd från loppisarna.
Kram Maj-Gun!!

Lyckoslanten sa...

Men grattis till de två åren! Så fint ni kommer att få det på Öland! Där har jag aldrig varit! Ha en skön vecka! ♥

Annelis hantverk sa...

Grattis!
Njut av ett vackert Öland!

Galleri MochB sa...

Ha en skön semestervecka, och grattis på bröllopsdagen!
Kram Mia