10 oktober 2010

Söndagsbilden

 

PA050925

Idag får söndagsbilden bli denna som mycket väl beskriver hur det känns att vakna på morgonen när man är förkyld… Ugh. Precis så kände jag mig tidigare i veckan, och det är ingen behaglig känsla. Idag känns det dock betydligt bättre än så att vakna, trots att jag fortfarande är förkyld, men idag ska bli en bra dag! Just den här muggen har blivit lite av en inside-grej mig och min man emellan, tar någon av oss den muggen på morgonen vet den andra att det inte är någon bra dag – av en eller annan anledning. Jag köpte muggen för flera år sen eftersom jag tyckte den var så rolig, för precis så känner man sig ju ibland. Så varför inte se det hela med lite humor? ;)

Nu önskar jag alla en riktigt bra söndag! :)

7 kommentarer:

Ullis sa...

Krya på dej, Camilla!
Hoppas din dag sakta men säkert blir bättre när du väl kommer igång.
Kram, U

Lyckoslanten sa...

Ja så kan man tänka ibland och då kan en mugg förstärka känslan. Jag försöker peppa mig själv att det blir en bra dag när det känns som värst. Bra om din förkylning ger med sig! Dagen är dessutom vacker! :o)

En vacker vardag sa...

Vilken kul mugg! Hoppas förkylningen inte förstör hela söndagsstämningen för dig. Du får krya på dig!!

Nette Cecilia sa...

Jag hade helst sovit hela dagen idag efter en hel vecka med dålig sömn ,så den muggen passade mig idag ,krya på dig,Nette

LissenTo sa...

Krya på dej, det är inte roligt att känna sig hängig. Bra signal mellan dej och maken.

Ha det så gott. //Lissen

Kamomilla sa...

Jättebra att ha en Mood-mugg!
krya på dig vännen. :)

alegni sa...

vilken god idé!
idag vaknade jag till att det klirrade i köket. maken tappade en av de nya lila muggar i diskmaskinen, och inte bara muggen, men också ett av sommarens vinglas gick sönder. lagom roligt...