19 oktober 2010

Tisdagstema: Kuddar

Idag är Fabrikens tema kuddar, och då återvänder vi till sovrummet där några av mina favoriter finns.

PA110065

Precis som sovrummet i övrigt går naturligtvis även kuddarna i olika nyanser av vitt. Kudden längst upp och de två till höger kommer från Ikea, det vita kuddfodralet till vänster från Jotex och volangkudden längst ner till vänster var en present från en kompis för många år sen.

PA110066

Dessa två är mina absoluta favoriter. Så härligt gammaldags på något sätt. Kuddar kan man aldrig ha för många av, tvärt emot vad min man brukar tycka när ännu en kudde följer med hem! ;)

Skön tisdag till er alla!

12 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Underbart vackra kuddar du har!
Ha en bra dag!

All The Things I Love sa...

Jättefina kuddar du har!

Hilmas Hus sa...

Tack så mycket! Din virkade kudde skulle ja vilja ha i mitt sovrum :)

Ha en fortsatt bra dag!

himlaverket sa...

Underbart att du väver, låter såååå roligt.
Kuddar är ju så fint och utbytbar interiör...
Männens intresse för kuddar kan man inte räkna med ;)
Kram

lissen sa...

Här var det många fina vita kuddar, det har jag i sovrummet också, fast liiiite svart på en kudde.

Ha det gott. // Kram Lissen

En vacker vardag sa...

Vilka vackra och romantiska kuddar ni har! Broderade kuddar/lakan är så fina tycker jag.

Ha det gott i höstrusket!

K A T A R I N A sa...

Vilka vackra kuddar du visar. Jag hann inte med denna vecka, för mycket annat i projekthuvet mitt :-)

ha det gott

Kramar
Katarina

Lyckoslanten sa...

Så otroligt vackra kuddar, speciellt den med monogram! det temat kunde jag också ha varit med på eftersom man får ju aldrig för många av de där kuddarna!

Livet på Vestergård sa...

Oj så många vackra kuddar du har!

Annies Blå sa...

Vilka härliga kuddar! Speciellt den med monogrammet på gillar jag :).
Kram/Annie
Ps. Kuddar och karlar går inte ihop, det har jag också märkt ;)

Kamomilla sa...

Vackra och charmiga. Strunt i vad gubben säger ;)

alegni sa...

vet du, gubbar saknar ofta den kuddgen som vi kvinnor har, så i det fallet får vi fatta våra egna beslut ;)